piątek, 4 sierpnia 2017

Wymianka podsumowanie

Witajcie,


   Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę książkową u Dominiki. Już nie pierwszy raz w niej biorę udział zatem jak spostrzegłam kolejną edycję musiałam się zapisać:). Zabawa trwa miesiąc. Moją parą była Debby. Bardzo sympatyczna osóbka, aż człowiekowi znowu chce się czytać książki. Tym razem można było wypisać aż 10 tytułów o których się marzyło nie trzeba było się tym wyłącznie sugerować, lecz było to bardzo fajne posunięcie. Duże prawdopodobieństwo, że trafi się w gust drugiej osoby:). 


    Oto co ja przygotowałam dla Debby. Można było napisać list do swojej pary, to nie mogłam z tego nie skorzystać. Dodatkowo do paczuszki trafiła zakładka i umilacze.
    A tutaj to co otrzymałam ja. Całość przyszła w ślicznym kolorowym papierze i mamy tutaj kartonowe pudełko:), książeczka z listem w środku i coś podczas czytania:).
       p.s. Dziękuję jeszcze raz Dominice za zorganizowanie świetnej zabawy :) aż jestem ciekawa co Dominika wymyśli następnym razem:).
PODPIS

2 komentarze:

  1. Widać, że wymianka udana,a także gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że po raz kolejny bawiłaś się z nami! Obie paczki wyglądają przepięknie, także życzę miłego czytania ;) Zapraszam oczywiście za rok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :).